Logó
Képzések

Employer Branding

Integrált employer branding alapkövektől a mérhetően eredményes stratégiáig, akciótervig

A kurzusról

 

Célunk, hogy a munkáltatói márkaépítés iránt érdeklődőknek azonnal alkalmazható tudást, eszköztárat és gyakorlati tapasztalatot biztosítsunk, akik az így megszerzett eszközeikkel, számokban mérhető üzleti eredmények elérésére legyenek képesek.

 

Mi az az Employer Branding?

A Brandfizznél minden nap megkérdőjelezzük, hogy a cégek problémái a munkaerőhiányból fakadnak. A munkahelyek versenyképességének kulcsa a megváltozott munkaerő-piaci körülményekhez való rugalmas alkalmazkodó képesség. Megközelítésünkkel támogatjuk a rövid és hosszú távú üzleti igényeket a megfelelő mennyiségű és minőségű munkaerő bevonzása, elkötelezése és megtartása érdekében. Aki tudatosan gondozza munkáltatói márkáját, egy lépéssel a piac előtt jár. Aki Integrált Employer Branding stratégiát épít, annak nem az számít, hogy mit lépnek a versenytársai.

Az employer branding viszont nem (csak) arról szól, hogy berakunk egy csocsó asztalt az irodába, vagy korlátlan kávéfogyasztás biztosítunk. Az employer branding nem öncélú projektekként, vagy időszaki kampányakcióként, hanem az üzleti célok elérését támogató, tervszerű folyamatként kell működjön, számszerűsített célokkal, időzítéssel.

A képzésünkben bemutatott, azonnal beépíthető employer branding módszerek alkalmazásával már rövid távon is növelheted a toborzási hatékonyságotokat, amellyel a vezetők és a kollégák számára is érthetővé válik, hogy mi is az az employer branding, és miért fontos a munkatársi életút (Employee Experience) teljes egészére kiterjeszteni. A toborzástól és beléptetéstől kezdve, a betanítás és elkötelezésen át, egészen a kilépésig.

 

Minden munkáltatói márka stratégiának 3 fő célja van:

1.      BEVONZÁS

2.      ELKÖTELEZÉS

3.      MEGTARTÁS

Ezek az employer branding célok egyszerűek, „csak” az ezeket működtető rendszerek komplexek, integráltak. Ebben az online kurzusban ezt a rendszert bontottuk le egyszerű, érthető és azonnal alkalmazható gyakorlatias lépésekre, több letölthető segédanyaggal.

 

A kurzus során:

·          Megismered, hogy mi az az Integrált Employer Branding szemléletmód

·          Letesszük az Employer Branding alapköveket

·          Felkészítünk a vezetőséggel való kommunikációra

·          Feltérképezzük a cégeteket, és megfogalmazzuk a munkáltatói érték ígéretet

·          Üzleti igény diagnózist végzünk, vagyis összekötjük a vezetői célokat az Integrált Employer Branding startégia céljaival

·          Mérési pontokat (KPI-ok) határozunk meg, és el is kezdjük mérni a folyamateredményeket

·          Megvizsgáljuk a jelölt, munkavállaló és a munkavállalói élmény különböző aspektusait

·          Meghatározzuk a célcsoportokat és a perszónák szükségleteit

·          5 lépésben életrekeltjük a frissen megfogalmazott, vagy már rendelkezésre álló EVP-teket

·          Design Thinking módszer segítségével megtervezzük a munkavállalói élmény fejlesztéséhez szükséges következő lépéseket

·          Felő akciótervet készítünk a meghatározott lépések megvalósításához

 

Ez a kurzus neked való, ha:

·         Több és jobb jelentkezőt szeretnél a meghirdetett pozíciókra

·         Régi terved, hogy relevánsabbá és vonzóbbá tedd az álláshirdetéseket

·         Reklámkampányok helyett employer branding stratégiában gondolkodsz

·         Nem lájkokban méred az eredményes online és social media megjelenést, hanem jelentkezőkben

·         Olyan üzleti vezetőkkel dolgozol, akiket látható eredményekkel lehet meggyőzni

·         Nyitott vagy a legfrissebb nemzetközi tudásra munkáltatói márka területen

 

Mire leszel képes a kurzus elvégzésével?

·         Az integrált módszertant használatára, ami segít az employer branding stratégia tervezésében és kivitelezésében

·         Elszigetelt toborzási akciók sorozata helyett átfogó employer branding folyamatok megalkotására és eredményességük pontos mérésére

·         Átlátni az üzleti vezetők szempontjait és a számukra is érthetővé tenni a munkáltatói márkaépítés eredményeit és fontosságát

·         Használni a 16 pontból álló employer branding eszköztárat, melyet a letölthető segédanyagként megtalálsz a kurzusban

·         Elsajátítod a candidate experience és employee experience központú gondolkodást

·         Sok új, kreatív ötleted lesz, hogy hogyan állj neki a fejlesztésének az employer branding eszközeivel

 

Pezsgő lelkesedéssel várunk a kurzusunkon, hogy átadhassuk neked a hiteles munkáltatóvá válás receptjét, amivel Te is mérhető eredményeket vihetsz majd a vállalatotok számára az új munkatársak toborzásának és a meglévő munkatársak megtartásának hatékonyságába.