Logó
Képzések

Facebook Marketing Restart

Így használd hatékonyan a Facebook platformokat 2018-ban a megváltozott körülmények között is

A kurzus leírása

Szerző: Piac & Profit Online Akadémia

 

Egyre kevesebb az organikus elérés, a hirdetések egyre drágábbak, van egy rakat új platfrom és felület… Sokszor már kiigazodni is nehéz, nemhogy vevőket szerezni. A közösségi média gyermekkora, a céltalan rajongótábor építés és a követőgyűjtés kora lejárt...

 

Hogyan lehet akkor mégis a legtöbbet kihozni a Facebook marketingből 2018-ban?

A közösségi médiát azért érdemes a cégeknek használni, mert segíti az üzletmenetüket, hiszen támogatja a teljes marketinget, új érdeklődőket, árajánlatkérőket hoz, értékesítési csatornaként működik, egyszerűsíti az ügyfélszolgálatot. Mindezt több platformon is mérhető módon.

2018-ban azonban egyre kevésbé elég az egyszerű, kép és link alapú Facebook kommunikáció. A képek és a videók kreatív használatára van szükség. Meg kell ismerkedni az (élő) videós tartalmak lehetőségeivel, a korszerű interaktív felületekkel és az egyszerűen használható kiterjesztett valósággal. A Facebook platfrom mellett pedig a Messengert és az Instagramot sem szabad kihagyni a képből.

 

A Facebook Marketing Restart online kurzus célja pontosan ez!

1. Bemutatjuk azt a stratégiai módszert, ami segít abban, hogy a közösségi médiával növeld a bevételeidet

2. Olyan kommunikációs tippeket adunk, amik segítségével új pezsgést vihetsz a közösségi jelenlétedbe

3. Ismertetjük azokat a legfontosabb hirdetési módszerek alapjait, amikkel több marketing célodat is tudod támogatni az adatbázis építéstől az értékesítésig

4. Inspirációkat és ötleteket adunk a kreatív, videó alapú kommunikációhoz

5. Bevezetünk a chatbotok világába, és megmutatjuk, hogyan tudja a Messenger segíteni a cégedet

6. Belenézünk a jövőbe, és felkészítünk a következő hónapok Facebook marketing trendjeire

7. A kurzus végén pedig rendelkezésedre bocsátunk egy startégia tervező segédtáblázatot, amiben meg tudod tervezni a saját stratégiádat is

 

Ha szeretnél egy átfogó képet kapni a korszerű közösségi média platformokról, és azokról a stratégiákról, amiket 2018-ban használni érdemes, akkor tarts velem a Facebook Marketing Restart kurzusomon!