Logó
Képzések

Konfliktuskezelés hatékonyan

Hogyan építs jobb kapcsolatot munkatársaiddal?

A kurzusról

 

A konfliktus mögött a bizalom kérdése áll. Éppen erre a csoporttagok közötti kölcsönös bizalomra épít a részvételen alapuló vezetés elve, de ezt a bizalmat nem lehet sem előírni, sem megvenni, ki kell érdemelni, és folyamatosan fenn kell tartani. Ez nehéz feladat, hiszen csak a bizalom kelt bizalmat, és az elért szintet könnyen, akaratlanul is alááshatja a vezetők kiélezett helyzetekben tanúsított nem megfelelő viselkedése.

 

Mit nyújt ez a kurzus?

A kurzusban tanultak a meglévő konfliktusok feloldásában, valamint a vezetői szerepben nyújt fejlődési segítséget azok számára, akik munkakörük, beosztásuk vagy más társadalmi szerepük révén követendő példává, modellé, mintává szeretnének válni egy adott közösségben.

A kapcsolataik minőségében érdekelt különböző szintű munkatársak egy olyan egységes szellemű kommunikációs készségcsomaggal ismerkednek meg, amely segítségével fokozni tudják a velük együtt dolgozó munkatársak munkába fektetett energiáját, kreativitását és lojalitását, így eredményezve minőségi munkavégzést és konstruktív együttműködést.

 

Milyen témákat dolgoz fel a kurzus?

Én és a konfliktuskezelés

•          Jellemző konfliktuskezelési stílusom

•          Fejlődési irányok kijelölése

 

A hatásos visszajelzés

•          A másik viselkedésének újfajta megközelítése

•          A problémagazda azonosítása - a világos kommunikáció kulcsa

•          Hogyan adjunk pozitív visszajelzést?

 

 Segítő készségek

•          Mikor hallgassunk meg másokat, mikor ne?

•          Mások problémamegoldásának támogatása

•          Hatékony, segítő válaszok

 

Szembesítő készségek

•          Konfrontálás az együttműködés megnyerésére

•          A hatékony konfrontáció feltételei

•          Az előre látható negatív válaszok elkerülése

 

Konfliktusok feloldása

•          Hogyan működik ez a való életben?

•          Nyertes-vesztes konfliktusfeloldó módszerek

•          Vesztes nélküli konfliktusfeloldó módszer

 

Értékrendek ütközése

•          Mások értékeinek és látásmódjának megértése

•          Mások értékrendjének befolyásolása és elfogadása

•          Magunk megváltoztatása a konfliktusok csökkentésére

 

Ha szeretnéd Te is megtanulni, hogy...

- hogyan fejezheted ki tiszteleted munkatársaid iránt,

- hogyan lehetsz jobb befogadó mások kezdeményezéseire

- hogyan oldhatod fel a munkatársaid közötti konfliktusokat vesztesek nélkül

- hogyan használhatod az új készségeket a munkatársak bevonására, részvételük növelésére

...akkor várunk a kurzusunkon!