Logó
Képzések

MS Office shortcutok

Időhatékonyság növelő tippek Microsoft Excel, Word, PowerPoint és Outlook termékek használatához

A kurzusról

 

A kurzus célja, hogy elsajátítsd Jobbágy Szabolcs sokéves vezetői tapasztalata alapján összegyűjtött időmegtakarítási tippjeit, melyekkel az eddigieknél mérhetően gyorsabban és jobb időhatékonysággal fogod tudni az adott MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook) termékeket használni.

 

Az online kurzust elvégzők:

  • Excel táblázataikat, riportjaikat gyorsabban, hatékonyabban fogják tudni használni, amivel rengeteg időt tudnak nyerni a napi munkában
  • Excel-ben végzett munkafolyamataikat automatizálhatják, és átláthatóbb, felhasználó-barát táblákat, riportokat tudnak készíteni, rövid idő alatt
  • Excel, Word, PowerPoint és Outlook-ban használható gyorsbillentyűkkel és egyéb időmegtakarító tippekkel-trükkökkel a hosszadalmas manuális munkát lerövidíthetik

 

Ha Te is szívesen megismernéd azt a több mint 40 tippet, trükköt és shortchutot, amellyel drasztikusan lecsökkentheted az említett négy MS Office programban fölösleges kattintgatásokkal eltöltött idődet, akkor iratkozz be Te is a kurzusra!